Doctor Who Phone Booth Tardis ~Manzanazz~ -

Together 'till the end of time

Var på Bengans idag, för inte vill man missa LOREEN..? Fick veta igår av Hanna att Loreen skulle komma, och det var ju givet att man åker!

Jag, Sarah, Hanna och Tora åkte dit efter skolan, tittade på skivor (köpte EBBA GRÖN-skiva <3 älskar ju dem!!) och så satte vi oss i kön :)

När vi kom fram till Loreen så satt hon där och var allmänt söt, och så gav jag henne en teckning jag ritade i skolan idag (bild nedan) och tydligen så ÄLSKAR hon manga!? Vad bra! Mem hon va så snäll, och gav mig komplimanger och shiett!!

Sedan så fick jag en kram, och så grabbade hon tag i min jacka!?
- FORTSÄTT RITA!!!!
Det var vad hon sa, och så log hon :D

LOREEN ÄR DEN SNÄLLASTE OCH SÖTASTE KÄNDIS JAG HAR TRÄFFAT - TACK, LOREEN <3

Kommentarer
Postat av: lovisa

DU KÖPTE EBBA GRÖN?!?! omg y u no tell mee.. XD

2012-10-27 ❀ 00:40:55
URL: http://batcentaur.blogg.se
Postat av: Albin

Loreeen <3

2012-12-09 ❀ 19:48:33

Kommentera⇩

~Namn~
~Kom ihåg mig?~

~E-mail~ (Hemlis, ok?)

~Bloggadress~

~Kommentar~