Doctor Who Phone Booth Tardis ~Manzanazz~ -

Fedt najs!

Och så har föräldrarna dragit till Norge över helgen! Så nu blev det FF här hemma :D Jag tycker faktiskt att jag är jätteduktig, gick upp 9:00 och lagade amerikanska pannkakor till mig själv :) Väldigt ansvarstagande tycker jag ;)
I helgen ska jag bara sitta och mosa mig i soffan, med datorn, film, och såklart extra hög musik! Har planerat att tiotimma 'Russian Dancing Men' också :D Så hare najjsbajjs tills vi hörs nästa gång! :D'
 
BTW, nu bär det av till stan och Kulturkalaset! Ska se Sean Banan ikväll ju! :)
 
Kommentarer
Postat av: lovisa

säkert att du bara killar naveln?? tycker det ser ut som nåt annat ;p

Svar: Det är bara för att du ee pervers lilla du ;3
manzanazz.webblogg.se

2012-08-17 ❀ 22:03:46
URL: http://batcentaur.blogg.se

Kommentera⇩

~Namn~
~Kom ihåg mig?~

~E-mail~ (Hemlis, ok?)

~Bloggadress~

~Kommentar~