Doctor Who Phone Booth Tardis ~Manzanazz~ -

Happy Halloween!

För en gångs skull har jag skurit ut en pumpa, och tackar Miss Nosebleed för insperationen, dock blev det inte som jag hade tänkt mig. Ser asläskig ut ju..!



.


Spooky Scary Skeleton

Hej folket! Har inget vettigt att skriva om nu, så ni får en myspysbild som jag är väldans stolt över, och en bild på mig i min fina lusekofta :)
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bara vi slipper vara här...

I lördags avslutades fan-art-tävlingen till Cirkel-böckerna! Tyvär vann jag inte, men jag måste erkänna att de som vann var värdiga vinsten :) Nu känner jag i alla fall att jag får lägga ut bilder på teckningarna jag skickade in!
 
Första bilden föreställer Minoo och kvinnan på Maxs tavla, och eftersom jag är så awesome vägrar jag att använda mitt akvarellpapper och shiett...
 
Andra bilden föreställer Linnéa och Elias. Det var meningen att Elias skulle stiga upp ur blodet, men jag orkade inte lägga ner tid på det så aja...
 
och ja, färgerna dampar...
 
.
'
 
 
 

Together 'till the end of time

Var på Bengans idag, för inte vill man missa LOREEN..? Fick veta igår av Hanna att Loreen skulle komma, och det var ju givet att man åker!

Jag, Sarah, Hanna och Tora åkte dit efter skolan, tittade på skivor (köpte EBBA GRÖN-skiva <3 älskar ju dem!!) och så satte vi oss i kön :)

När vi kom fram till Loreen så satt hon där och var allmänt söt, och så gav jag henne en teckning jag ritade i skolan idag (bild nedan) och tydligen så ÄLSKAR hon manga!? Vad bra! Mem hon va så snäll, och gav mig komplimanger och shiett!!

Sedan så fick jag en kram, och så grabbade hon tag i min jacka!?
- FORTSÄTT RITA!!!!
Det var vad hon sa, och så log hon :D

LOREEN ÄR DEN SNÄLLASTE OCH SÖTASTE KÄNDIS JAG HAR TRÄFFAT - TACK, LOREEN <3


Jake the Neverland Pirate

Någon annan än jag som undrat hur Jake (från Jake och Piraterna i landet ingenstans) skulle se ut om han var lite äldre? Så här kan jag tänka mig ;)

Bry er inte om propotionerna! Jag slarvade mycket :p

.


The panic and fear in her eyes

Nu är allt bra igen, och jag har suttit och ritat efter skolan hela veckan :)

Blev nöjd med hennes hår, men bilden visar tyvär inte detaljerna på tröjan :(

Vad tycker ni?:)

.


..

Nu sket sig allt igen. Vet inte om jag kommer årka blogga på några veckor.
Tänkte bara säga det, om någon är intresserad. Hejdå.


Friday I'm in love

Sorry för seg uppdatering, men det har varit mycket med familjen o så som ni kanske vet...

Men nu är jag back on track!

Min sociala klass:

 


It's getting better all the time★

Är lite gladare idag, mina polare är ju så awesome ★ TACK!

Fick dessutom tillbaka ett svenskaprov, och e nöjd :)

Denna fina flicka ritade jag på baksidan ;)


♪Cause you had a bad day ♪

Asso, jag är jätte sur. så därför måste jag bara skriva av mig lite.

Dagen började ju bra, åkte iväg till en handledarkurs för att kunna få övningsköra.
Och då hände det. Mamma fick syn på att jag börjat töja örat (vilket jag inte fick) och jag hade liksom bara kommit upp i 2 mm. Men jag fick ta ut den, och nu har hon kidnappat den.

Som tur var var vi ju på kursen så de kunde inte skrika på mig. Påväg hem sedan så 'tog de sig ett snack' med mig och nu vill de inte prata med mig mer.

Kul liv jag fick. Finns det någon som kan ha en inneboende 16-åring hos sig ett tag?

Jag är så jävla less på föräldrar.


Ponny-cencur

Sitter övergiven på mitt rum, och stressritar inför en tävling som avslutas nästa vecka...

Det är förresten en Cirkel/Eld-fanart tävling (u know, böckerna) och jag har ritat Linnea och Elias! :D mem eftersom det är en tävling är jag lite osäker på om jag får visa den än, så jag har cencurerat den med mina små ponnyer! :)
Vilken fantasi man har..haha

 


Asso Hannah!?

 
Härom veckan fick (köpte) jag en T-shirt som min kära klasskamrat Hannah målat på. och när jag fick den i handen så blev jag överlycklig! Det var verkligen över förväntan :D Så nu har jag min alldeles egen Rainbow Dash-tröja♥
 
Kärlek till dig Hanna ;)