Doctor Who Phone Booth Tardis ~Manzanazz~ -

Vad larvig du är!

Va ute med voffsingen och höll nästan på att trampa på skönheten här nedan!
Och wow vad stor den va!? O.o
Så fina färger!!!:D *happyface*

btw, om någon undrar så hade jag myspys historieprov idag! Asso är det bara jag som alltid lyckas plugga på fel saker? :(


If we don't destroy them - they'll take over the world

Hahah nu har man tydligen börjat titta på South Park :D Faktiskt riktigt kul! Hahaha, asso så random...

Förresten, hade skolfoto-grejs idag! Tror det gick bra :) får la se om någon månad :s

 


Första ögonkastet

Jag har aldrig ritat någon med glasögon, och har heller inte varit supernoga... Men jag är så nöjd! Weeiii

 


Nu ee den klar!

 
Vann ju ett deco-kitt från Hoshihanako.blogg.se för någon månad sedan, och nu tog jag tummen ur och köpte ett skal! Så här har vi resultatet, mycket nöjd Kjersti sitter här♥
 

Äntligen!!!


Behöver jag säga mer?
 
 

100% scout!

 
Idag var/är det 100% SCOUT, vilket innebar scoututstyrsel i skolan! Hade många scoutpolare där, men INGEN med scoutskjorta!? aww, blev lite besviken :(
 
Men livet går att leva ändå! Skäms dock lite eftersom jag egentligen inte har varit på scouterna sedan i maj... Eheh.. Men det visste ju ingen! Eller oups... jaja xD
 

Ta inga order!

 
Jag är göteborgare = går på Kapten Röd!
 
Det är ju ett måste! Kom dit vid halv fem och träffade Linn, och så satte vi oss framför scen, konsertvana som vi är. (Not) Men vi satt så sjukt nära! Vi taggade och snackade, och så kom Sarah och hennes coola polare, 3 tjejer började "mucka" med oss, och så kom KAPTENEN! Så sjukt bra var han! Bästa konserten jag varit på i mitt långa 16-åriga liv :D
 
Fast måste ju klaga lite på att det röktes så fruktansvärt mycket :( Vart man än vände sig så stod det folk med en äcklig, glödande pinne i handen :( Och så var det en som sölade aska på Linn... Att fol inte fattar att det är FARLIGT att röka!
 
Jaja :) Nu ska jag sätta mig med bloggdesignen igen och se om jag får pli på det! Börjar dra ut på det nu... (Om jag inte har sagt det så är den inte till mig! Ni får klara er med höst-designen ett tag till!)
 

Nu är jag arg

Jag är arg på riktigt. SKÄRP ER NU, BLOGG.SE!!!
 
Varför sparas inte mina ändringar när jag pillar med kodmallen? Det är sådana små skitsaker, och ändå så fungerar det inte! Jag behöver verkligen inte de här problemen nu! Det här är viktigt!
 
Jag har haft det här problemet förr, och nu är jag trött på det!
 
Är det någon annan som har detta problem?
 
 
 

The Predator

Wohooo! nu är jag äntligen ikapp! My Gaaawdh! Precis sett första avsnittet av Doctor Who säsong 7!? O_O Jag är förvånad över att jag hunnit se en hel säsong på bara en vecka.... Men nu får jag ta och sluta snacka så mycket om DW, ni är ju inte intresserade :P
 
Om typ en halvtimma kommer mors små kompisar hit, och jag har bakat brownies :D Vi ska typ äta, och sedan så får väl jag och min bror smita upp på våra rum, osociala som vi är...
 
Vad ska ni göra en sådan här härlig lördag då? :D
 

Inget konsktigt aaaals

Bara för att jag är allmänt awesome idag så sitter jag (igen) och tittar på min lille 'plutt Doktor' och stickar :D

Jag tar lite semester från både skolarbete och bloggdesignande nu, det är ju trots allt FREDAG!!!

Så ha det king så ses vi någon gång i framtiden!


Barnprogram när det är som bäst

Nu är jag jätterolig och ska plugga och fixa med bloggdesign, så jag hinner inte skriva något...
Men vill visa er ett klipp som är så awesome att det bara inte går att missa! Sitter ju som barnvakt varje tisdag och tittar på Disney Junior, och då tittar vi på något program  om pirater :) Och här är en av slutlåtarna!
 
RIKTIGT HETT!
 
 

Klagar!

 
Asso jag blir galen snart! Jag försöker fixa med min design, men funkar det? NEJ. För blogg.se sparar inte mina ändringar!!!! Asso AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
Hände sist också, men asso det här var droppen. Särskilt nu när jag har fått i uppdrag att fixa en annans design också ... Någon annan som har det här damp-problemet? Asso Jag DÖR. Bajskorv.
 
Jaja, nya designen (höstedition) är i alla fall delvis uppe nu :) Gillar den^^
 

Lol

Asso, jag ska uppdatera mer, men jag har verkligen inte haft någonting att skriva om, och det har jag fortfarande inte. Men eftersom Doctor Who säsong 7 började igår, så kan jag ju skriva lite om det.
 
Jag har precis börjat titta på säsong 6, men eftersom jag är så awesome, så tänker jag titta klart på den tills nästa lördag, för då ska jag minsann titta på andra avsnittet av säsong 7! Det är mitt livs-mål :P
 
Säsong 6 då: Tittade på julspecialen från nån gång, grät som ett barn, och så toppade jag det med att titta på första avsnittet av den säsongen. Grät jag? ooooh ja :P hahaha, men slutade med värsta cliff hangern, så ska bli spännande att sätta mig i sängen och se nästa avsnitt snart!
 
Dock så tycker jag att det är riktigt tråkigt att David Tennant inte är med längre :( Och Billie Piper :P jag måste verkligen släppa dem känner jag :) Men jag håller på att lära mig att gilla Matt Smith... HÅLLER PÅ altså!
 
Någon av er som är en Whovian? :D
 

Come to me, bro..