Doctor Who Phone Booth Tardis ~Manzanazz~ -

Majjsbajjs

Nu har min dator myspys-lagt av, lagom till att min far åkt till utlandet... JAG FATTAR INTE TEKNIKEN JUUU!!! Och den kan inte ens starta!? Nu är jag ledsen! Dessutom så tänkte jag ju att jag skulle fixa min design som skulle komma upp på lördag, men den blir redigt försenad..!

*SADFACE*


Studidagen

Studiedag idag=sitta i soffan med bästaste Lovisa, klia sig i naveln, titta på film och käka glass♥
 
Känns ju väldans seriöst :O Klart att man inte pluggar på en studiedag lixom! Eller va, ofta DU gör det!? Whutt...
Men jaja, det viktiga är i alla fall att idag är det 49-års jubileum för Doctor Who! För exakt 49 år sedan sändes den första episoden på BBC med William Hartnell i huvudrollen! Så grattis allihopa! Jag bjuder er
på en virituell Doctor Who-fest och tårta♥
 
Jag o Lovisa påväg till Thåströms signering i torsdags:
 
 

Skolkatalog in my ♥

Man ber om ursäkt för sämst uppdatering, men jag säger som min käre vän Lovisa sagt: jag tänker inte skriva om massa tjaffs och bajs, jag skriver när jag känner för att dela med mig!
 
Men nu till något intressantare! Fick hem min efterlänktade skolkatalog idag!!! Oh vad jag har länktat!!! Men så öppnar jag den, och tittar igenom, och får se min idrottslärare! Fiffaan va jag dog! Hahah titta vad han gör med munnen! HAHAHAHA
 
Kännde bara för att dela med mig lite  tjolahopp♥
 

It's finnished!!!!

Asso, jag är lite sen med att uppdatera er om dethär; men Miss Nosebleeds design är klar! Jag blev rätt nöjd med den, för den tog ett tag att fixa.... Men om du läser det här Miss Nosebleed, tack så hemskt mycket för de fina orden! De värmde verkligen, och jag är glad att du gillade resultatet!
 
Nu blir det min egen design jag ska fixa med, och jag har på känn att den blir awesome ;)
 
klicka på bilden för att komma till hennes blogg :)

if you don't mind - It's just 'The Doctor'

Min mysiga extrabror tipsade mig om två videos på tuben, och är fruktansvärt kär i dem! Varsegod mina damer och herrar! Doctor Who :D
 
 

Jag vill vara luft

 
Satt häromdagen och DW-frossade lite, och bölade som ett spädbarn... Såklart. Doomsday är det värsta avsnittet jag har sett, och ändå kan jag inte låta bli att titta på sådana bilder. Idiot. Men bara för att så ska jag dela med mig lite: Bilder från Tumblr!
 
 
 
 
 
 
 
 

Oppa Gungnam Style!

Visst, den titeln är ju lite uttjatad nu, men hade ni varit vid Kungsportsplatsen i Göteborg i lördags vid 14:30 hade ni ändå älskat den! Var en flashmob där, och vi va fasiken grymmast! Eller jao, i alla fall söta... 
Och så var det jättekul! Att ha kiggu på sig i stan är att rekomendera om man vill ha kramar av okändingar och skaffa nya polare! Så söta ni alla var som kom fram till mig!
 
Länk till videon har ni här! Fick också äran att bekanta mig med Derpy!
 
Jag i lördags:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.