Doctor Who Phone Booth Tardis ~Manzanazz~ -

Uffe 2:0

 Kom hem idag efter en dag på jobbet, trött och urvriden, och så frågar jag min mor om jag har fått brev från gymnasieantagningen? Men nej, det hade jag inte, doch så hade ett paket kommit! Jag öppnade, och i så låg min efterlängtade iPhone 4 som jag beställde i söndags! Weeiii :D
Pssst! Fick reda på att jag kommit in på gymnasiet jag ville ;) Grattis till mig liksom :P Ehehe
 

Asso jag döööööör

 
Fattar inte vad det är för fel på mig ibland, jag är så bajskorv-trött (fy Kjersti, så får man inte skriva!) hela tiden!? Trist as f*ck.... Det värsta är att när jag väl ska sova är jag pigg som aldrig förr... Någon som fattar? Eller är jag helt 4-ever alone på den punkten? :O
 
Dagarna ser ut så här för mig:
 
06:30 - lyckas (förhoppningsvis) vakna
07:22 - bussen jag ska ta går, men lyckas alltid ta en tidigare/senare
08:00 - börjar
09:00 - vi går ut, förhoppningsvis är det fint väder också
10:00 - vi går in igen
10:30 - luch (höjdpunkt#1 på dagen)
c:a 11:15 - barnen sover=rast (höjdpunkt#2)
c:a 11.45 - börjar igen (sitter för det mesta och bara har ftåkigt i tre kvart/en timma)
12:00 -> - barnen vaknar, vi leker
13:30 - mellis (höjdpunkt#3)
14:30 - SLUT (höjdpunkt#
 
Myspys med andra ord .-. Men ska inte klaga, är ju rätt najjs ändå ;)
 
En sak jag får klaga på är i alla fall attjag inte kan logga in på min Blogg.se-app!? FuUuUuUuUuuuuu....
 
 
 
 
 
 
 

Hej 2022!

Hälsning till mitt framtida jag... Hoppas jag kommer i håg att titta på den då :P
 
 
 

Tävling!

Nu är det tävling hos EpicFaiil, och nu har du chans att vinna ett valfritt smycke från beccadesign.se :D Missa det inte, och lycka till ;)
 
bilderna kommer från beccadesign.se
 

inviger bloggen ed en bild


Det här är ju trots allt en blogg där jag vill visa mina teckningar, så det kan ju inte bli bättre än att jag då inviger bloggen med en teckning! Och först ut är en bild på 10:e doktorn och Rose Tyler (från DW såklart).
Vad tycker ni?


Välkommen till min nya blogg!