Doctor Who Phone Booth Tardis ~Manzanazz~ -

20% cooler..?

Hola amigos! Kjersti och Lovisa (från www.batcenaur.blogg.se) här! Nu sitter vi o fllummar i en säng nära dig, och färgar håret :D Spännande ;)
 
Idag så kidnappade jag Lovisa efter hennes jobb, och drog med henne till GBG's mest awesome ställen och shoppade loss :D Har varit helnajs, eftersom Lovisa är min BÄÄÄÄH polare ^^
 
Förresten, drar till Norge imorgon i en vecka, så kommer inte kunna blogga något :( Hann inte tidsinställa några inlägg, så Lovisa på ovanstående adress, får underhålla er så länga :D Hoppas du hör mig nu Lovisa!
 
 
 

20% cooler..?

Hola amigos! Kjersti och Lovisa (från www.batcenaur.blogg.se) här! Nu sitter vi o fllummar i en säng nära dig, och färgar håret :D Spännande ;)
 
Idag så kidnappade jag Lovisa efter hennes jobb, och drog med henne till GBG's mest awesome ställen och shoppade loss :D Har varit helnajs, eftersom Lovisa är min BÄÄÄÄH polare ^^
 
Förresten, drar till Norge imorgon i en vecka, så kommer inte kunna blogga något :( Hann inte tidsinställa några inlägg, så Lovisa på ovanstående adress, får underhålla er så länga :D Hoppas du hör mig nu Lovisa!
 
 
 

Tårtbak!

 
Som jag sa förut så bakade jag en tårta till min lillebror idag, och jag blev faktiskt rätt nöjd :)
Fast jag fuckade upp namnet lite, men det märkte ni inte, hyschh!!! ;)
 
Funderar seriöst på att bli konditor när jag blir stor, älskar ju att baka..! Hahah, vi får väl se hur det blir med den saken...
 

Grattis igen!

Och idag är det dax igen! dagens grattis ger jag till min lillebrorsa som fyller 14, och Jonathan som fyller 18!
Hoppas ni får en jättenajs födelsedag, och käka mycket tårta nu båda två ;)
Tycker ni ska säga grattis idag :D

Truls: Ett år kvar till byxmyndighet!!! Weeiii
Jonathan: Akta din rygg nu, du som är så gammal ;)

Ska titta upp recept till en prinsesstårta att baka idag också! Ska bli kul :)


Grattis!

 
Idag fyller mina mycket goda vänner Julia och Lovisa 15 resp. 16 år! Stort grattis till er! Hoppas att ni fått en underbar födelsedag, och många fina presenter!
 
Julia: Kör försiktigt på moppen nu ;)♥
Lovisa: Tro inte att du är vuxen än, two more years to go ;)♥
 
haha .-.
 
Jag tycker att alla ska säga grattis till dessa små söwta födelsedagsbarn, så kan ni få en kaka var :D
 
Weeiii
 
Ny design på gång nu! \(^θ^)/
 
 

batcentaur

Ditt inlägg togs inte som fjäsk. Inte alls. :D
 
Men nu ska vi inte snacka om det förgångna... Eller?
Grejen är den att jag vill tipsa om en blogg som skrivs av en awesome tjej från Götet. Hon heter Lovisa och skriver om sin minst lika awesome vardag om att vara en awesome tjej :D Lät ju logiskt... 
I vilket fall som helst kan jag inte förstå att vi gått på samma skola i 3 år, och det tog oss 2½ år att börja snacka :O jag missade verkligen något, och det gör ni också, om ni inte kikar in på hennes blogg ;)
 
Så BÄÄÄH på dig med Lovisa! :D
 
Klicka på bilden u know ;)
 
 

Sneak peak på nya designen


Awesome liv

 
När jag vaknade i morse åt jag världens godaste frukost; rostat bröd, stekt ägg och ketchup! efter det så började jag skissa lite på nya designen här på bloggen, och haft det allmänt najjs! Älskar att ha lov! Men jag ser fram sjukt mycket tills att jag börjar i skolan! Ska bli kul att börja på gymnasiet..!
Om några timmar ska jag iväg till mina små kusiner och passa dem, och nu ska jag softaaaaa :D
 
Och nej, det är ingen Hitler-mush jag har, det är en awesome gentlemans-mush!!!
 

Några bilder

 
Här kommer några bilder från ungern, det är Jimmie (golden), Teddy (liten, brun), och så Maci (stor, grå-svart).
Maci är min personliga favorit, men det är nog för att jag tycker så synd om henne; hennes ägare har henne 'inlåst' på en övergiven tomt, och kommer bara dit för att ge henne mat, bestående av en öppnad konservburk som han slänger in över staketet!? Maci får inte mycket kärlek, men min farmor går och ger henne lite godis nästan varje dag, och jag står och pratar och klappar henne så fort jag är där. Lilla Maci.... Hon behöver så sjukt mycket sällskap, och kärlek, men får inget av det... Stackarn.
 
Man ska vara försiktig med hundar som man inte känner! Så var noga med att känna av hundarna innan ni närmar er dem som på de nedersta bilderna :)
 
 
 
 

Hemma :d

Hoooi!!! :D Nu ee jag hemma igen, sitter o tittar på Brokeback Mountain, och har det allmänt soft :D Tänkte bara uppdatera er lite :) Haha, ni får se imorrn ;) Detta är förresten Teddy, farmors hund :P


Friday the 13th

 
 

Medveten om att jag inte bloggat på några dagar, men det är bara för att jag inte har  Bäst att hålla tyst då ;) Men idag är det fredagen den 13e, så då var jag förberedd på en massa otur (vi säger så i alla fall..) MEN HAR INTE HÄNT ETT SKIT!? Okej, kanske inte ska klaga på det? Ska ju va glad att jag typ inte brytit svanskotan eller ögonbrynsbenet (say whutt!?) eller inte dött!!! Har någon av er haft extra otur idag?

 

Ciel har ont, eller något..? Passande, eller hur? :)

 

 


Mohahaha

 
Har ätit frukost bestående av bröd och ungersk korv, mätt som en sjöko blev resultatet :D för en timma sedan så var det 26 grader i skuggan, så idag blir nog en till varm dag :) 
Hoppas ni har det king ni med :D 
Vad gör ni på lovet?
 
 
 
Eeey, funkar inte att lägga upp bilder :(

Over the hills and far away

Varmt. Typ 34 grader :O Men ska inte klaga, vem vill inte ha det armt i December liksom? Får ju ladda upp nu!:D Dagarna här hos farmor går mest ut på att sova, äta glass, dricka, toabesök (haha) och läsa :) helsoft endå!!! Fast jag har redan läst halva min bok, så får ta det lite lugnt... I och för sig har jag två till, men blaaaaahhh xD Hoppas ni haft en awesome dag!!! :D


Spanien, är ett land...

...MEN JAG HAR ÅKT TILL UNGERN! Just precis! Nu är jag framme hos farmor, vi har ätit middag, och är proppmätta, dessutom så är det typ 37 grader eller nånting 0.o eheh Flygresan gick tipptopp, och såg till och med en flygvärdinna som var typ en blond kopia av David Tennant!? Wow O_O hihi, snygg va han <3 Nu får vi se vad denna semester har att erbjuda :D Antar att det blir typ miljarder glassar i alla fall ;)


Blood On The Dance Floor

 
Den kom ut nu i år, och personligen så tycker jag den är skitbra! Har ni hört den, och i så fall, vad tyckte ni? :D

BaiiBaii

 
Nu bär det av till ungern! Ska vara där i en vecka, och bo hos min lilla farmor :D Det läskiga ee att jag ska flyga ner dit själv!? pappa o bror åkte i fredags, men då jobbade ju jag, så jag fick komma senare... Så nu ska jag till flygplatsen! Önska mig lycka till :D
 

And I say thank you for the music

Så nu har man äntligen sommarlov! Och ett välförtjänt sådant tycker jag faktiskt :) Fått bra betyg nu i vår, och dessutom sommarjobbat! Puh!
Så nu ska jag bara ta det lugnt tills på söndag, då jag flyger (ensam!?) till Ungern! Mer om det närmare avresan...
 
Så om mitt jobb: Att jobba på dagis är jättekul, men lite påfrestande med barn som skriker, och inte lyssnar på en ;) Skulle absolut kunna tänka mig att göra om det! Och det gör det ju inte sämre att jag hade jättefina fröknar på köpet! (Barnen var i och för sig också små änglar (oftast)...)
 
Och innan lunchen så hade vi en liten samling, som vanligt, och då börjar fröknarna med: 'Vi skall börja med att tacka Kjersti för att hon varit här hos oss..'
Och så sträckte de fram en påse till mig. När jag öppnade den så låg det en porslinscupcake medell stor inslagen i cellofan (?), jag blev jätteglad :D Väl hemma öppnade jag cellofanen också, och såg att det fanns innehåll i cupcaken!? Det var en påse med te, som till råga på allt var jättegott! Så gulligt av dem att ge mig någonting, och dessutom snappa upp att jag gillar cupcakes och te!
 
När jag skulle säga hejdå till alla idag så blev det lite ledsamt... Buhuhu T_T
Fick bamsekramar av fröknarna och nästan alla barnen, och det var verkligen jättejobbigt att säga hejdå! Kommer sakna alla så SJUKT mycket! Men tack för allt!
 

If you think you're alive you're better up dead


You're the only one I need tonight

 
Lite seg med mina teckningar märker jag xD Men här är en som jag ritat relativt nyligen :D
Håller på med en till, så 'keep updated' liksom :P