Doctor Who Phone Booth Tardis ~Manzanazz~ -

Min lilla älskling

Jomen det här har jag ju inte skvallrat om än!? Att jag för typ 2 månader sedan gjorde klart min Doctor Who-halsduk!!! Det är 4:e Doktorns, och den är typ bajs-lång.... Och tung... Men jag är superdupermeganöjd!!! :D
Fast saknar att sticka :( Var dock jobbigt att mina händer började göra ont... Men vill man vara fin får man lida pin ;)
 

Sorry I'm being lazy...

Men för en vecka sedan (japp, så länge sedan..) så kollade jag in facebook (som jag numera nördar), och ser att jag har tjolahopp många nyheter, tittar igenom och ser att HENRIK KRUUSVAL HAR ACCEPTERAT MIN VÄNFÖRFRÅGAN!?!? Henrik är programledare för SVT's Landet Runt, och är världens mysigaste man ♥ och jag skickade förfrågan i slutet av November...! Men ooooh vad glad jag eeee!!!! Hihihi
 

Tumblr...

Asso jag orkar inte... Har suttit klistrad vid tumblr i 1,5 timma nu... Jag ska vara ärlig - satt och läste tc-poster... Höhö
Men asso helt ärligt, hur fasiken kan folk ha sån tur med kärlek? Haha asso bajskorv! (Jaja, moget, jag vet...)

Men 1,5 timma resulterade tillslut i att jag håller på att ramla av stolen.. Fuck stolar med hjul lixom.. Någon gång ska jag visa er hela händelseförloppet..

.


Shadow Moses

 
Kanske inte är en nyhet för er, men BMTH har släppt ny singel, Shadow Moses, och den är super mega braa!!! Visst, de första albumen är fortfarande regerande, de var liksom hårdare... Men There Is A Hell, Believe Me I've Seen It, There Is A Heaven Let's Keep It A Secret är toppen den med! Och jag tror att BMTH's nästkommande album, Sempiternal, blir bra den med! Verkar ju lovande med den här låten :D
 
Lyssna o njut!
 
 
Bästa bandet♥
 
 
Lite fail med Jona dock :(

Viktig dag idag

För idag fyller mitt span år :D Känner mig sådär lagom stalker nu... Fast det värsta är att jag inte kan med att gratta honom, för han har ju inte berättat när han fyller år, det har jag liksom letat fram... Men har istället suttit och kladdat en mini-serie, till hans ära, och kände för att skriva på japanska :p Hoppas dock man ser den svenska översättningen..?

.


Det tog ett tag..

 
Men idag fick jag det! Min tysk (var på tyskautbyte för 1,5 år sedan) hade sagt att hon hade skickat ett paket till mig i julas... Har sett fram emot det, och när jag idag öppnade brevlådan ramplade paketet ner i min famn :D 
I det låg ett brev från min tysk (på engelska), ett brev från hennes mor (på tyska), en teckning från lillasyrran, två paket te, och en skyddsängel! De skrev så fint till mig, och när jag såg teckningen började jag nästan gråta...  höhöh
Min tysk hade till och med ritat The Undertaker från Kuroshitsuji :)
 
Ursäkta för bildbomb... Orkar inte fixa det snyggt :P
 

Zammu

2013.

Året som börjar med att jag och Zammu tar upp kontakten, efter 4 månader av tystnad. Vår vänskap sket sig på grund av några få ord till varandra, men tack vare att en av oss var modig och gjorde ett försök att fixa allting tror jag inte att jag och Zammu kommer att sluta umgås!

Kann året börja bättre?

Och dessutom så fick jag sätta upp min nya Doctor Who-kalender (50-års jubileums versionen) :D SÅ SJUKT SNYGG!!!!

.