Doctor Who Phone Booth Tardis ~Manzanazz~ -

Träffade en kändis!

 Igår var Kick Back Pack på Liseberg, och jag slängde mig iväg dit för att träffa dem :D Egentligen skulle Lovisa varit mitt moraliska stöd, men hon lyste med sin frånvaro (med en ficklampa)... Jag kom in på Lisse, och det första jag ser är Moas röda hår!? Mitt hjärta bankade, och jag blev skitnervös! Men så tog jag modet till mig, och gick fram... Haha, skämde ju ut mig direkt, men jag tror att de förlåter mig xD haha *hoppas*
Men vi stod och pratade lite, och jag var typ världens lyckligaste chey :D Fick kramar och tog bilder♥
Tack Moa, Johanna,  Vira och Katarina för att ni förgyllde min dag!!! :D
 
Bildbomb: (Klicka på bilderna ;))
 
 
 
Kommentarer
Postat av: amanda <3

Åh jag önskar att jag också fick träffa dom! :D

2012-08-05 ❀ 21:32:28
URL: http://amandamj.blogg.se

Kommentera⇩

~Namn~
~Kom ihåg mig?~

~E-mail~ (Hemlis, ok?)

~Bloggadress~

~Kommentar~