Doctor Who Phone Booth Tardis ~Manzanazz~ -

♪Cause you had a bad day ♪

Asso, jag är jätte sur. så därför måste jag bara skriva av mig lite.

Dagen började ju bra, åkte iväg till en handledarkurs för att kunna få övningsköra.
Och då hände det. Mamma fick syn på att jag börjat töja örat (vilket jag inte fick) och jag hade liksom bara kommit upp i 2 mm. Men jag fick ta ut den, och nu har hon kidnappat den.

Som tur var var vi ju på kursen så de kunde inte skrika på mig. Påväg hem sedan så 'tog de sig ett snack' med mig och nu vill de inte prata med mig mer.

Kul liv jag fick. Finns det någon som kan ha en inneboende 16-åring hos sig ett tag?

Jag är så jävla less på föräldrar.

Kommentarer
Postat av: Jana

Stackars :( Det har hänt mig en liknande sak, när jag ringde till 118800 för 12000 kronor, då fick jag skäll som fan och kunde inte sova första natten, men dina föräldrar kommer nog förlåta dig så småningom, inte för att du har gjort något fel. Jag vet hur det är när man inte får töja pyttelite/ ta ett till hål i örat. Men kämpa på, och försök att typ "ge" någon förlåt present, PSST. Köp typ en töjning som passar och säg att det är ett vanligt örhänge :s Vet inte om det funkar, men jag hoppas att dina föräldrar kommer över det där snart, och att du får tillbaka din töjning och det blir peace in Da house. Förresten, älskar din blogg <3 // Kram Jana.

2012-10-07 ❀ 21:12:55
URL: http://vloggbloggaren.blogg.se/
Postat av: lovisa

bo hos mig <3

2012-10-07 ❀ 23:31:10
URL: http://batcentaur.blogg.se

Kommentera⇩

~Namn~
~Kom ihåg mig?~

~E-mail~ (Hemlis, ok?)

~Bloggadress~

~Kommentar~