Doctor Who Phone Booth Tardis ~Manzanazz~ -

Ta inga order!

 
Jag är göteborgare = går på Kapten Röd!
 
Det är ju ett måste! Kom dit vid halv fem och träffade Linn, och så satte vi oss framför scen, konsertvana som vi är. (Not) Men vi satt så sjukt nära! Vi taggade och snackade, och så kom Sarah och hennes coola polare, 3 tjejer började "mucka" med oss, och så kom KAPTENEN! Så sjukt bra var han! Bästa konserten jag varit på i mitt långa 16-åriga liv :D
 
Fast måste ju klaga lite på att det röktes så fruktansvärt mycket :( Vart man än vände sig så stod det folk med en äcklig, glödande pinne i handen :( Och så var det en som sölade aska på Linn... Att fol inte fattar att det är FARLIGT att röka!
 
Jaja :) Nu ska jag sätta mig med bloggdesignen igen och se om jag får pli på det! Börjar dra ut på det nu... (Om jag inte har sagt det så är den inte till mig! Ni får klara er med höst-designen ett tag till!)
 
Kommentarer
Postat av: lovisa

snyggish tröja!
och FAAN vad fin hennes design blir, sjukt impad! :D

2012-09-15 ❀ 15:46:22
URL: http://batcentaur.blogg.se
Postat av: Linn Zamuu

<3
<3
<3

2012-09-15 ❀ 20:57:19
Postat av: L.

Snygg tröja. Avundsjuk...

2012-09-16 ❀ 15:14:07
Postat av: MissNosebleed- En av Sveriges största Allternativa Konstbloggar!

sv: Hahah kul att du fråga! xD Tänkte precis skriva ett inlägg om hur mycket jag led under photoshooten XD
Smakade brutalt äckligt D:
Kramar Louise Nosebleed!

2012-09-18 ❀ 19:05:34
URL: http://missnosebleed.blogg.se

Kommentera⇩

~Namn~
~Kom ihåg mig?~

~E-mail~ (Hemlis, ok?)

~Bloggadress~

~Kommentar~