Doctor Who Phone Booth Tardis ~Manzanazz~ -

Shadow Moses

 
Kanske inte är en nyhet för er, men BMTH har släppt ny singel, Shadow Moses, och den är super mega braa!!! Visst, de första albumen är fortfarande regerande, de var liksom hårdare... Men There Is A Hell, Believe Me I've Seen It, There Is A Heaven Let's Keep It A Secret är toppen den med! Och jag tror att BMTH's nästkommande album, Sempiternal, blir bra den med! Verkar ju lovande med den här låten :D
 
Lyssna o njut!
 
 
Bästa bandet♥
 
 
Lite fail med Jona dock :(
Kommentarer
Postat av: Inspire me, Darlin'

Sv: Ja, Åh. Doctor Who. <3<3<3<3. Det är min bästa serie i hela vida världen. Haha. Jag älskar David Tennant så himla himla mycket men just nu är jag supersåld på Matt Smith också, han är ju så hysteriskt skojig!! Haha, sen kanske det är fuskigt för Matt eftersom jag har en mega dunder crush på Amy Pond, så får väl se om jag älskar honom lika mycket nu, utan Amy. Fast älskar David och Rose tillsammans också. Ih. Åh. Kan inte välja ^^

Vilken är din favorit? ^^ <3

2013-01-12 ❀ 02:06:48
URL: http://inspiremedarlin.blogspot.com
Postat av: Inspire me, Darlin'

Sv: Åh jag vet! Brukar alltid säga att om jag ska gifta mig med en man så är det med David Tennant ^^ Jag älskar Matts uttryck, hur han liksom visar med hela kroppen vad han tycker och tänker!!

2013-01-13 ❀ 01:44:24
URL: http://inspiremedarlin.blogspot.com
Postat av: lovisa

helt underbart fin design du fixat! ^^

2013-01-14 ❀ 20:47:09

Kommentera⇩

~Namn~
~Kom ihåg mig?~

~E-mail~ (Hemlis, ok?)

~Bloggadress~

~Kommentar~