Doctor Who Phone Booth Tardis ~Manzanazz~ -

Ansvarstagande på topp!

Känner att jag är väldigt duktig som faktiskt lagar mat till mig själv när jag är ensam (med undantag för igår då), och till råga på allt blir det gott! Omnom :D
 
Papput, brorsan och x-trabrorsan kom förbi en sväng för att hämta någonting också. Men de satt kvar länge, de kunde tydligen inte motstå jornötskakorna och bubbelvattnet jag bjöd på. Kakorna var för övrigt mitt enda snax till ikväll, så jag är jättegenerös! ;) Papput fick plötsligt syn på en spindel, och karl som han är blev han jättefacinerad...
 
Papput: Kjersti, spring och hämta kameran!!!
Jag: Eueeeeee, varför?
Papput: För att den är awesomeee!!!
 
Spindelns kropp var typ lika stor som  en tumnagel, och papput stod och fotade, som att han aldrig sett en spindel förut.... Bara för att den var så "awesome" så ska jag visa en bild. All eloge till min käre fader :D♥
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Hoshi

Sv; Den köpte jag på Sun Ai i Stockholm ^^

Kram <3 /Hoshi

2012-08-18 ❀ 19:20:41
URL: http://hoshihanako.blogg.se
Postat av: Carolina

hahaha, papput. <3

2012-08-20 ❀ 15:08:44
URL: http://kaotiskt.blogg.se

Kommentera⇩

~Namn~
~Kom ihåg mig?~

~E-mail~ (Hemlis, ok?)

~Bloggadress~

~Kommentar~