Doctor Who Phone Booth Tardis ~Manzanazz~ -

En sak jag bara måste göra!

Någon gång inom de närmsta åren måste, MÅSTE, jag cosplaya! Det är något av det vackraste, och roligaste som finns. Genom att cosplaya så kan man göra vad man vill med sina favoritkaraktärer från serier, spel, filmer, och få allt lite som man vill. Detta gissar jag i och för sig mest, eftersom jag aldrig cosplayat... Och så blir det ju så fina bilder!!! Mina favoriter är ju helt klart när personer som inte blir tillsammans, blir det på bilderna. Till exempel Sonic och Amy här nere↓ (lite fler bilder på dem eftersom jag gillar Sonic så fruktansvärt mycket)
 
Några bilder som får mig att gråta ibland är bilderna med 10:e Doktorn och Rose, eftersom de var mitt favoritpar, och det är så vackert när de är nära varann på bilderna♥ jaja, nog snackat, här ee bilderna:
 
 
 
 
Bildern är från deviantart.com
Kommentarer
Postat av: thebloodcountess

Jag tycker det är fint på något sätt att cosplaya! :D

2012-08-19 ❀ 01:31:39
URL: http://thebloodcountess.blogg.se
Postat av: Johanna

Åå, jag äslkar cosplay ^^

2012-10-05 ❀ 17:02:09
URL: http://johannakawaii.blogg.se

Kommentera⇩

~Namn~
~Kom ihåg mig?~

~E-mail~ (Hemlis, ok?)

~Bloggadress~

~Kommentar~