Doctor Who Phone Booth Tardis ~Manzanazz~ -

Har jag sagt att jag älskar dig?

Till mitt Nintendo DS:
 
Hej min lilla skatt! Jag köpte dig begagnad för många år sedan, efter att ha slagit sönder mitt GameBoy. Jag var så orolig att samma sak skulle hända dig, men jag tyglade min ilska när spelen inte samarbetade. Och tack vare det finns du fortfarande kvar hos mig! Jag älskar dig så innerligt! Du har gett mig så många underbara stunder när jag lyckats klara en svår bana, eller en jävulsk boss. men du har också gett mig jobbiga och frustrerande stunder då jag aldrig klarar det jag vill.
 
jag tog upp dig för några dagar sedan, efter att inte ha spelat på dig på jättelänge, och nu är du uppe för att stanna! Jag skall vinna alla mina Sonic-spel på dig, och vi ska ha det bäst! Tack för att du finns och lyser upp min dag!
Jag älskar dig♥

 
Kommentarer
Postat av: MissNosebleed- En av Sveriges största Allternativa Konstbloggar!

sv: skulle DÖ för en design med två "sidor" eller vad det heter.. och handgjorda texter för Arkiv-Kategorier-Inlägg-Länkar osvosv :((
Kramar Louise Nosebleed!

2012-08-29 ❀ 23:38:58
URL: http://missnosebleed.blogg.se
Postat av: Sofie

Ohh nostalgiii :D

2012-09-06 ❀ 18:31:34
URL: http://themusicneverstops.blogg.se

Kommentera⇩

~Namn~
~Kom ihåg mig?~

~E-mail~ (Hemlis, ok?)

~Bloggadress~

~Kommentar~