Doctor Who Phone Booth Tardis ~Manzanazz~ -

And I say thank you for the music

Så nu har man äntligen sommarlov! Och ett välförtjänt sådant tycker jag faktiskt :) Fått bra betyg nu i vår, och dessutom sommarjobbat! Puh!
Så nu ska jag bara ta det lugnt tills på söndag, då jag flyger (ensam!?) till Ungern! Mer om det närmare avresan...
 
Så om mitt jobb: Att jobba på dagis är jättekul, men lite påfrestande med barn som skriker, och inte lyssnar på en ;) Skulle absolut kunna tänka mig att göra om det! Och det gör det ju inte sämre att jag hade jättefina fröknar på köpet! (Barnen var i och för sig också små änglar (oftast)...)
 
Och innan lunchen så hade vi en liten samling, som vanligt, och då börjar fröknarna med: 'Vi skall börja med att tacka Kjersti för att hon varit här hos oss..'
Och så sträckte de fram en påse till mig. När jag öppnade den så låg det en porslinscupcake medell stor inslagen i cellofan (?), jag blev jätteglad :D Väl hemma öppnade jag cellofanen också, och såg att det fanns innehåll i cupcaken!? Det var en påse med te, som till råga på allt var jättegott! Så gulligt av dem att ge mig någonting, och dessutom snappa upp att jag gillar cupcakes och te!
 
När jag skulle säga hejdå till alla idag så blev det lite ledsamt... Buhuhu T_T
Fick bamsekramar av fröknarna och nästan alla barnen, och det var verkligen jättejobbigt att säga hejdå! Kommer sakna alla så SJUKT mycket! Men tack för allt!
 
Kommentarer
Postat av: M E L L Y

Åh så himla gulligt av dem! :)

2012-07-07 ❀ 00:33:16
URL: http://mellys.myshowroom.se/
Postat av: MissNosebleed - En av Sveriges största Alternativa Konstblogg!

sv: Jaah hade själv skaffat Medusa om jag hade din söta överläpp! Försöker få pojkvänen att skaffa det, hihi, men det får du inte säga till han xD

Åh tack så mycket söta du! :3

2012-07-07 ❀ 19:42:17
URL: http://missnosebleed.blogg.se
Postat av: Kamille

Mansåååååås! Hittat din blogg haha!
Gud så söt present du fick av dom på jobbet!
Och hur gamla var dom barnen du hade? Dom jag hade var 2 år!

2012-07-07 ❀ 22:02:19
URL: http://pivv.blogg.se/
Postat av: madabouttea.se

Fin :D

2012-07-26 ❀ 07:42:15
URL: http://madabouttea.se/

Kommentera⇩

~Namn~
~Kom ihåg mig?~

~E-mail~ (Hemlis, ok?)

~Bloggadress~

~Kommentar~