Doctor Who Phone Booth Tardis ~Manzanazz~ -

Oppa Gungnam Style!

Visst, den titeln är ju lite uttjatad nu, men hade ni varit vid Kungsportsplatsen i Göteborg i lördags vid 14:30 hade ni ändå älskat den! Var en flashmob där, och vi va fasiken grymmast! Eller jao, i alla fall söta... 
Och så var det jättekul! Att ha kiggu på sig i stan är att rekomendera om man vill ha kramar av okändingar och skaffa nya polare! Så söta ni alla var som kom fram till mig!
 
Länk till videon har ni här! Fick också äran att bekanta mig med Derpy!
 
Jag i lördags:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
Kommentarer
Postat av: MissNosebleed- En av Sveriges största Allternativa Konstbloggar!

Säkert sagt dehär flera gånger förr men du har verkligen DE PERFEKTA LÄPPARNA. gah. ge mig :( Kramar!

2012-12-09 ❀ 22:46:48
URL: http://missnosebleed.blogg.se

Kommentera⇩

~Namn~
~Kom ihåg mig?~

~E-mail~ (Hemlis, ok?)

~Bloggadress~

~Kommentar~